Välkommen till Kundservice!

Problem med inloggning

Just nu upplever vissa kunder problem med att logga in på mina sidor. Vi är medvetna om problemet och jobbar på att lösa det så fort som möjligt.

Har du problem med att logga in med BankID? Vi har listat några åtgärder som du kan prova.

Visa listan med åtgärder

Se upp för falsk e-post

Just nu har flera personer fått falsk e-post som ser ut att komma från oss på Ikano Bank. I de falska e-posten uppmanas du att logga in hos oss genom att exempelvis ange personnummer, kortnummer och inloggningskoder. Om du får e-post där du ombeds fylla i liknande uppgifter ska du slänga det. Klicka inte på några länkar. Fyll inte i några fält. Varken vi på Ikano Bank eller andra banker ber kunder om uppgifter via e-post. Därför kan du slänga dessa falska e-postmeddelanden.

Det finns flera olika falska varianter:
Exempel 1
Exempel 2
Exempel 3
Exempel 4

Här i vårt kundforum kan du enkelt söka eller ställa generella frågor.
Du hittar också våra kontaktuppgifter i kolumnen till höger om du vill ha personlig hjälp.

Välkommen till oss på Ikano Bank!



Vi finns på Facebook

Ring oss

Tel: 0476 88 000

Frågor om bolån

Om du har frågor om bolån ber vi dig att ringa oss under våra ordinarie öppettider på vardagar.

Ordinarie öppettider kundservice:

Måndag - Torsdag
09 - 20
Fredagar
09 - 17
Lördag - Söndag
10 - 17

Spärra ditt kort dygnet runt

0476 88 000

+46 476 88000 (utomlands)

Mobilt BankID och BankID

Nu kan du enkelt legitimera dig med BankID eller Mobilt BankID när du ringer vår Kundservice.


Du kan också maila till bank@ikano.se. Tänk på att vi inte kan hantera personliga bankärenden via mail.